Direktlänk till inlägg 10 oktober 2014

Rubrik saknas

Av vilseilivet - 10 oktober 2014 13:09

Fredag= fredagsmys ? 


Idag har jag varit på gymmet, 4:e dagen den här veckan. Tänkte ta vilodag imorgon.  Det går faktiskt lättare och lättare. Riktigt kul faktiskt.  :-)

Viktmässigt står jag på 94,7 vägt imorse. Det går åt rätt håll. 


Idag har en enorm börda lyfts från mina axlar. Mamma bistod med 50000:- till mina skulder! 

Efter att betalt allt så ligger skulden idag på 23352:-

Jag räknar aat betala allt i slutet på oktober månad. En hel månad före vad jag räknat med. Självklart är det ett lån från mamma, men det är bättre än att ligga hos kf. 


Fredagsmyset då? 

Jag och gubben ska faktiskt ha fredagsmys i form av afterwork på förskolan. Mormor tar hand om alla barnen och vi ska vara barnfri till lördag efter lunch. Välbehövligt! 


Ha en trevlig helg alla. Själv ska jag ta en promenad i snön med hunden. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vilseilivet - 7 oktober 2014 10:38

    Första inlägget i min blogg.  Jag tänker använda blogge n till att skriva om mig, min familj men framför allt hur jag ordnar upp mitt liv.  Jag har tunga saker som ska bli lättare både fysiskt i form av övervikt men även i form av skuld...

Av vilseilivet - 7 oktober 2014 10:05

    Första inlägget i min blogg.  Jag tänker använda blogge n till att skriva om mig, min familj men framför allt hur jag ordnar upp mitt liv.  Jag har tunga saker som ska bli lättare både fysiskt i form av övervikt men även i form av skuld...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards